Biuletyn Informacji Publicznych PUP Wałbrzych

Aktualnie znajdujesz się na:

Strona znajduje się w archiwum.

Komunikat dot. obsługi klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Wałbrzychu

Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne zwracamy się z prośbą o korzystanie z usług elektronicznych oraz zalecamy kontakt telefoniczny z doradcą klienta w terminie wyznaczonej obowiązkowej wizyty oraz w sprawach nie wymagających osobistej wizyty w Urzędzie.

Korzystając z usług elektronicznych przez Internet możesz m.in.:

Profil zaufany – ePUAP – jak założyć?

Aby skutecznie załatwić sprawę w urzędzie przy wykorzystaniu usług elektronicznych opisanych wyżej, musisz potwierdzić swoją tożsamość, np. za pomocą profilu zaufanego.

Jeżeli jednak nie posiadasz profilu zaufanego, to korzystając z usług bankowości elektronicznej oferowanych przez Twój bank, możesz w prosty sposób taki profil założyć bez wychodzenia z domu, gdyż Twoja tożsamość została już zweryfikowana przez bank.

W celu utworzenia profilu zaufanego po zalogowaniu się na stronie Twojego banku odszukaj sekcji dotyczącej zakładania takiego profilu.

Więcej informacji na stronie: https://www.gov.pl/web/gov/zaloz-profil-zaufany

Kontakt telefoniczny z Urzędem Pracy w Wałbrzychu

https://walbrzych.praca.gov.pl/urzad/dane-kontaktowe

 

Dyrekcja i Pracownicy

Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu

Metadane

Data publikacji : 11.03.2020
Data modyfikacji : 13.03.2020
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Osoba udostępniająca informację:
Dominika Beczek Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba modyfikująca informację:
Dominika Beczek

Opcje strony

do góry