Biuletyn Informacji Publicznych PUP Wałbrzych

Zakres kompetencji

Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu jest jednostką organizacyjną Powiatu Wałbrzyskiego, wchodzi w skład powiatowej administracji zespolonej, realizuje na terenie powiatu Wałbrzyskiego i miasta Wałbrzycha zadania własne powiatu z zakresu zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu, a ich realizacja podlega kontroli Wojewody Dolnośląskiego.

Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu działa na podstawie niżej wskazanych przepisów:

  • Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudniania i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U.2022.690 ze zm.),
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz.U.2022.1634 ze zm.),
  • Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zdrowotnej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2021.573 ze zm.),
  • Statutu Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu,
  • Regulaminu Organizacyjnego Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu,
  • oraz innych przepisów prawa.

 

Metadane

Data publikacji : 21.06.2006
Data modyfikacji : 02.09.2022
Podmiot udostępniający informację:
Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Patrycja Basta Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba udostępniająca informację:
Patrycja Basta Wydział Administracyjno-Gospodarczy
Osoba modyfikująca informację:
Patrycja Basta

Opcje strony

do góry